This is a bug?

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Vertex
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This is a bug?

Post by Vertex » Mon Jun 29, 2015 8:29 pm

I have an entity attribute level . My character 's script player player , what I see is that this character can not recoguer PlayerOnly attributes even if a False.

On the other hand if I use the default character RF , if you can pick the attribute.

Image
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Re: This is a bug?

Post by Vertex » Tue Jun 30, 2015 5:15 am

Pawn no collect attribute. Player defaul yes collect attribute. :(

https://youtu.be/g681Bh0spic
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Allanon
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Re: This is a bug?

Post by Allanon » Tue Jun 30, 2015 7:03 am

Try adding SetCollision() to the setup part of your pawn script.

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Vertex
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Re: This is a bug?

Post by Vertex » Tue Jun 30, 2015 3:28 pm

No Work.

Code: Select all

{
	// -------------------------------------------------
	// Nombre Fichero 	: Jugador.s.
	// Nombre Projecto 	: Pawn.
	// Sitio Web		: http://www.iris3dgames.com
	// Scripter			: Yue Rexie
	// Fecha			: 29 - Jun - 2015
	// -------------------------------------------------
	// Notas			: Fichero encargado de crear
	//				 	  el personaje jugador scripteado. 
	//					  
	// -------------------------------------------------
	
	
	
	// Inicio Jugador.
	InicioJugador[()
	{
		Jugador.Console(Camara.CONFIG.CONSOLA);				// Activacion de la Consola de depuracion.		
		Jugador.debug(Camara.CONFIG.MENSAJE);				// Mensaje informativo.
		
		Jugador.SetCollision();
		//Jugador.BoxHeight(30);
		//Jugador.BoxWidth(20);
		Jugador.LowLevel("Config");							// Orde de Configuracion.
	}]
	
	// Orden de Configuracion.
	Config[()
	{
		
		Jugador.yaw_speed = Camara.CONFIG.VELROT;			// Velocidad de rotacion.
		
		
		Jugador.think = "Update"; 							// Orden de actualizacion.
		
	}]
	
	// Orden de actualizacion.
	Update[()
	{
		
		Jugador.RotacionPersonaje();						// Rotando personaje.
		Jugador.MovimientoPersonaje();						// Movimiento personaje.
		
		
			
		ShowText(0,"Jugador","","Player Script",7,"",0,-100,"center",255);
		ShowText(1,"Player","","Player default RF",7,"",0,-200,"center",255);
		ShowText(2,"Kit","","Attribute health",7,"",0,0,"center",255);
		
		
		
	}]
	
	
	// Rotando Pesonaje segun angulo de la camara.
	RotacionPersonaje[()
	{

		// Giro hacia el angulo de mirada de la camara.
		if(Jugador.IsKeyDown(Camara.CONFIG.TECLA_W) and (Jugador.IsKeyDown(Camara.CONFIG.BOTON_RD)=false))
		{
			Jugador.ideal_yaw = Camara.current_yaw-Jugador.ConvertDegrees(180);
			Jugador.ChangeYaw();
			
		}
		
		// Giro hacia el angulo de mirada  hacia  la camara.
		if(Jugador.IsKeyDown(Camara.CONFIG.TECLA_S) and (Jugador.IsKeyDown(Camara.CONFIG.BOTON_RD)=false))
		{
			Jugador.ideal_yaw = Camara.current_yaw;
			Jugador.ChangeYaw();
			
		}
				
		
	}]
	
	
	MovimientoPersonaje[()
	{
		
		
		// Moviendo el personaje hacia adelante.
		if(Jugador.IsKeyDown(Camara.CONFIG.TECLA_W))
		{
			Jugador.walkmove(Jugador.current_yaw,-200);
			
		}
		
		// Moviendo el personaje atras.
		if(Jugador.IsKeyDown(Camara.CONFIG.TECLA_S))
		{
			
			Jugador.walkmove(Jugador.current_yaw,-200);
		}
		
		
	}]
	
	
	

	
}
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