Help Script no Work.

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Vertex
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Help Script no Work.

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// -------------------------------------------------
	// Nombre Fichero 	: Camara.s.
	// Nombre Projecto 	: Pawn.
	// Sitio Web		: http://www.iris3dgames.com
	// Scripter			: Yue Rexie
	// Fecha			: 13 - Jun - 2015
	// -------------------------------------------------
	// Notas			: Fichero encargado de crear
	//				 	  una camara libre en tercera 
	//					  persona.
	// -------------------------------------------------
	
	// Config.
	CONSOLA			[true]								// Estado de la consola.
	
	// Teclas.
	
	
	
	InicioCamara[()
	{
              // Camara = Camera
		Camara.Console(CONSOLA);					// Se activa la Consola.			
		Camara.debug("Camara Iniciada");				// Mensaje informativo.
		
                // Jugador = Pawn Player
		Jugador.yaw_speed = 500;
		Camara.LowLevel("ConfigCamara");				// Orden de bajo Nivel "ConfigCamara".
		
		
		
	}]
	
	ConfigCamara[()
	{
	
							
		Camara.PawnRender(false);						// El pawn Camara no se renderiza.
		Camara.PlayerRender(false);						// El Player por defecto no se renderiza.
		PivoteJugador.PawnRender(false);
		
		PivoteJugador.AttachCamera();					// Se engancha la camara al Pawn.
		
		
		if ( Jugador.IsKeyDown(15) ) 
		{
			debug("OK");  // Debug Ok message.
			Jugador.ideal_yaw = PivoteJugador.current_yaw;  // No Work
			Jugador.ChangeYaw();                            // No Work
		
		}
		
		
		
		
		
	}]
	
  
	
	
	
}
What I want is that when you press the W key, the character has the same angle with respect to the pivot where I hooked the camera. But it does not work.


The pivot is a pawn that follows the character , engaged in the pivot go watch the camera.


pivot
player
Camara

Camara hooked to Pivot .
Player occupies the same place as the pivot.
http://www.iris3dgames.com Reality Factory Spanish :wink:
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