Game
Posted: Sun Mar 22, 2009 2:10 am
Code: Select all
{
start[()
{
Console(true);
BoxHeight(230);
MoveToPoint("idle",2000,"");
//NewOrder("Teletransportar");
AddTimerOrder(1, 60, "Teletransportar");
}]
Teletransportar[()
{
TeleportToPoint("Punto00");
NewOrder("start");
}]
}
Code: Select all
{
DIRECCION [0]
VELOCIDAD [0]
ANIMACION [0]
ADELANTE [15]
ATRAS [27]
IZQUIERDA [26]
DERECHA [28]
NINGUNA [0]
NORMAL [70]
VATRAS [50]
NORTE [0]
SUR [180]
OCCIDENTE [90]
ORIENTE [270]
DEFECTO [0.5]
Q [Quieto]
CA [Caminar]
CE [CaminarAtras]
CI [CaminarIzquierda]
CD [CaminarDerecha]
start[()
{
Console(true);
LowLevel("LBN");
}]
LBN[()
{
debug(Yue.key_pressed);
AttachCamera();
Yue.yaw_speed=9999;
ChangeYaw();
PositionToPawn("Yue",0,0,0,true,false);
Yue.ideal_yaw=Yue.player_yaw;
//Codigo de Camara
walkmove(Yue.current_yaw+DIRECCION,VELOCIDAD);
Yue.yaw=9999;
ChangeYaw();
PlayerRender(false);
if (IsKeyDown(Integer(ADELANTE)) and (IsKeyDown(Integer(IZQUIERDA))=false) and (IsKeyDown(Integer(DERECHA))=false) and (IsKeyDown(Integer(ATRAS))=false))
{
if (ANIMACION=StringCopy(CA))
{
if (Yue.animate_at_end)
{
Animate(StringCopy(CA));
}
VELOCIDAD0=Integer(NORMAL);
DIRECCION=Integer(NORTE);
}
else
{
ANIMACION=(StringCopy(CA));
AnimateBlend(CA,DEFECTO);
VELOCIDAD=Integer(NORMAL);
DIRECCION=Integer(NORTE);
}
}
if (IsKeyDown(Integer(ATRAS)) and (IsKeyDown(Integer(DERECHA))=false) and (IsKeyDown(Integer(IZQUIERDA))=false) and (IsKeyDown(Integer(ADELANTE))=false))
{
if(ANIMACION=StringCopy(CE))
{
if (Yue.animate_at_end)
{
Animate(StringCopy(CE));
}
VELOCIDAD=Integer(VATRAS);
DIRECCION=Integer(ConvertDegrees(SUR));
}
else
{
ANIMACION=StringCopy(CE);
AnimateBlend(CE,DEFECTO);
VELOCIDAD=Integer(VATRAS);
DIRECCION=Integer(ConvertDegrees(SUR));
}
}
if (IsKeyDown(Integer(IZQUIERDA)) and (IsKeyDown(Integer(ADELANTE))=false) and (IsKeyDown(Integer(ATRAS))=false) and (IsKeyDown(Integer(DERECHA))=false))
{
if(ANIMACION=StringCopy(CI))
{
if(Yue.animate_at_end)
{
Animate(StringCopy(CI));
}
VELOCIDAD=Integer(NORMAL);
DIRECCION=ConvertDegrees(OCCIDENTE);
}
else
{
ANIMACION=StringCopy(CI);
AnimateBlend(CI,DEFECTO);
VELOCIDAD=Integer(NORMAL);
DIRECCION=ConvertDegrees(OCCIDENTE);
}
}
if (IsKeyDown(Integer(DERECHA)) and (IsKeyDown(Integer(IZQUIERDA))=false) and (IsKeyDown(Integer(ADELANTE))=false) and (IsKeyDown(Integer(ATRAS))=false))
{
if (ANIMACION=StringCopy(CD))
{
if(Yue.animate_at_end)
{
Animate(StringCopy(CD));
}
VELOCIDAD=Integer(NORMAL);
DIRECCION=ConvertDegrees(ORIENTE);
}
else
{
ANIMACION=StringCopy(CD);
AnimateBlend(CD,DEFECTO);
VELOCIDAD=Integer(NORMAL);
DIRECCION=ConvertDegrees(ORIENTE);
}
}
if (((IsKeyDown(ADELANTE))=false) and ((IsKeyDown(ATRAS))=false) and ((IsKeyDown(IZQUIERDA))=false) and ((IsKeyDown(DERECHA))=false))
{
if (ANIMACION=StringCopy(Q))
{
if (Yue.animate_at_end)
{
Animate(StringCopy(Q));
}
VELOCIDAD=Integer(NINGUNA);
DIRECCION=Integer(NORTE);
}
else
{
ANIMACION=StringCopy(Q);
AnimateBlend(Q,DEFECTO);
VELELOCIDAD=Integer(NINGUNA);
DIRECCION=Integer(NORTE);
}
}
}]
}