This is the camera script:
Code: Select all
{
OFFSETX [-65]
OFFSETY [95]
OFFSETZ [-105]
Spawn[()
{
self.lowTime = 0.05;
self.ThinkTime = 0.051;
Console(true);
LowLevel("Init");
return 0;
}]
Init[()
{
self.pitch_speed = 0;
self.ideal_yaw=self.player_yaw;
ChangeYaw();
AttachCamera();
if(GetEventState("Cover"))
{
self.think = "Covered";
}
if(GetEventState("Aimable"))
{
if(IsKeyDown(73))
{
PositionToPawn("rotation",OFFSETX,OFFSETY,OFFSETZ,true,true);
debug(OFFSETX);
if(OFFSETX < -55)
{
OFFSETX = OFFSETX +5;
}
if(OFFSETX > -55)
{
OFFSETX = OFFSETX -5;
}
if(OFFSETY > 95)
{
OFFSETY = OFFSETY -5;
}
if(OFFSETZ < -55)
{
OFFSETZ = OFFSETZ +5;
}
return 0;
}
}
debug(OFFSETX);
if(OFFSETX > -65)
{
OFFSETX = OFFSETX -5;
}
if(OFFSETY < 95)
{
OFFSETY = OFFSETY +5;
}
if(OFFSETZ > -105)
{
OFFSETZ = OFFSETZ-5;
}
PositionToPawn("rotation",OFFSETX,OFFSETY,OFFSETZ,true,true);
self.ideal_yaw=self.player_yaw;
ChangeYaw();
}]
Covered[()
{
if(GetEventState("Aimable"))
{
if(IsKeyDown(73))
{
PositionToPawn("rotation",OFFSETX,OFFSETY,OFFSETZ,true,true);
debug(OFFSETX);
if(OFFSETX < -55)
{
OFFSETX = OFFSETX +5;
}
if(OFFSETX > -55)
{
OFFSETX = OFFSETX -5;
}
if(OFFSETY > 95)
{
OFFSETY = OFFSETY -5;
}
if(OFFSETZ < -55)
{
OFFSETZ = OFFSETZ +5;
}
return 0;
}
}
if(GetEventState("CornerL"))
{
if(OFFSETX < -80)
{
OFFSETX = OFFSETX +5;
}
if(OFFSETX > -80)
{
OFFSETX = OFFSETX -5;
}
if(OFFSETY < 95)
{
OFFSETY = OFFSETY +5;
}
if(OFFSETZ > -105)
{
OFFSETZ = OFFSETZ-5;
}
}
else
{
if(GetEventState("CornerR"))
{
if(OFFSETX < 80)
{
OFFSETX = OFFSETX +5;
}
if(OFFSETX > 80)
{
OFFSETX = OFFSETX -5;
}
if(OFFSETY < 95)
{
OFFSETY = OFFSETY +5;
}
if(OFFSETZ > -105)
{
OFFSETZ = OFFSETZ-5;
}
}
else
{
if(OFFSETX < 0)
{
OFFSETX = OFFSETX +5;
}
if(OFFSETX > 0)
{
OFFSETX = OFFSETX -5;
}
if(OFFSETY < 95)
{
OFFSETY = OFFSETY +5;
}
if(OFFSETZ > -105)
{
OFFSETZ = OFFSETZ-5;
}
}
}
PositionToPawn("rotation",OFFSETX,OFFSETY,OFFSETZ,true,true);
self.ideal_yaw=self.player_yaw;
ChangeYaw();
if(GetEventState("Cover") = false)
{
self.think = "Init";
}
}]
}
What could be the problem?