I have an entity attribute level . My character 's script player player , what I see is that this character can not recoguer PlayerOnly attributes even if a False.
On the other hand if I use the default character RF , if you can pick the attribute.
This is a bug?
This is a bug?
http://www.iris3dgames.com Reality Factory Spanish
Re: This is a bug?
http://www.iris3dgames.com Reality Factory Spanish
Re: This is a bug?
Try adding SetCollision() to the setup part of your pawn script.
Re: This is a bug?
No Work.
Code: Select all
{
// -------------------------------------------------
// Nombre Fichero : Jugador.s.
// Nombre Projecto : Pawn.
// Sitio Web : http://www.iris3dgames.com
// Scripter : Yue Rexie
// Fecha : 29 - Jun - 2015
// -------------------------------------------------
// Notas : Fichero encargado de crear
// el personaje jugador scripteado.
//
// -------------------------------------------------
// Inicio Jugador.
InicioJugador[()
{
Jugador.Console(Camara.CONFIG.CONSOLA); // Activacion de la Consola de depuracion.
Jugador.debug(Camara.CONFIG.MENSAJE); // Mensaje informativo.
Jugador.SetCollision();
//Jugador.BoxHeight(30);
//Jugador.BoxWidth(20);
Jugador.LowLevel("Config"); // Orde de Configuracion.
}]
// Orden de Configuracion.
Config[()
{
Jugador.yaw_speed = Camara.CONFIG.VELROT; // Velocidad de rotacion.
Jugador.think = "Update"; // Orden de actualizacion.
}]
// Orden de actualizacion.
Update[()
{
Jugador.RotacionPersonaje(); // Rotando personaje.
Jugador.MovimientoPersonaje(); // Movimiento personaje.
ShowText(0,"Jugador","","Player Script",7,"",0,-100,"center",255);
ShowText(1,"Player","","Player default RF",7,"",0,-200,"center",255);
ShowText(2,"Kit","","Attribute health",7,"",0,0,"center",255);
}]
// Rotando Pesonaje segun angulo de la camara.
RotacionPersonaje[()
{
// Giro hacia el angulo de mirada de la camara.
if(Jugador.IsKeyDown(Camara.CONFIG.TECLA_W) and (Jugador.IsKeyDown(Camara.CONFIG.BOTON_RD)=false))
{
Jugador.ideal_yaw = Camara.current_yaw-Jugador.ConvertDegrees(180);
Jugador.ChangeYaw();
}
// Giro hacia el angulo de mirada hacia la camara.
if(Jugador.IsKeyDown(Camara.CONFIG.TECLA_S) and (Jugador.IsKeyDown(Camara.CONFIG.BOTON_RD)=false))
{
Jugador.ideal_yaw = Camara.current_yaw;
Jugador.ChangeYaw();
}
}]
MovimientoPersonaje[()
{
// Moviendo el personaje hacia adelante.
if(Jugador.IsKeyDown(Camara.CONFIG.TECLA_W))
{
Jugador.walkmove(Jugador.current_yaw,-200);
}
// Moviendo el personaje atras.
if(Jugador.IsKeyDown(Camara.CONFIG.TECLA_S))
{
Jugador.walkmove(Jugador.current_yaw,-200);
}
}]
}
http://www.iris3dgames.com Reality Factory Spanish